یکی از مهم‌ترین اجزای صورت، که تاثیر بسزایی را در زیبایی ایفا می‌کند، بینی است. همه افرادی که فرم بینی آن‌ها نامتناسب و نا ماهنگ با سایر اجزای صورتشان است، همواره به دنبال راهکاری برای متناسب سازی بینی خود می‌باشند. که عمل جراحی، نخستین و رایج‌ترین راه‌حل موجود برای زیبا سازی بینی و چهره است. اما انجام عمل جراحی زیبایی، پرهزینه است و چالش‌های متعددی دارد که شاید امکان مواجهه با آن را نداشته باشید. علاوه بر آن، بسیاری از افراد نیز نسبت به عمل جراحی ترس و واهمه دارند، و مجبور به سازگاری با فرم بینی خود و رد کردن عمل جراحی زیبایی می‌باشند.

خوشبختانه این روزها، علاوه بر جراحی زیبایی بینی، روش‌های دیگری از جمله لیفت بینی بدون درد و خونریزی در میان افراد باب شده است که این روش نیز نمی‌تواند راه‌حلی نهایی برای فرم‌دهی بینی باشد؛ اما برای چند ساعت شکل و فرم بینی شما را زیباتر می‌کند.

در ادامه بیشتر در رابطه با لیفت بینی بدون عمل جراحی خواهیم پرداخت.

 

 

چطور شکل و فرم بینی را موقتی بهبود بخشید؟

چطور شکل و فرم بینی را موقتی بهبود بخشید؟

روش‌های مختلفی برای رسیدن شکل و فرم ظاهری برخی بینی‌ها، به شکل و فرم دلخواه وجود دارد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. لیفت بینی با نخ و لیفت بینی با چسب از جدیدترین روش‌های این کار است.

 

 

آشنایی با لیفت بینی با نخ

آشنایی با لیفت بینی با نخ

یکی از روش‌هایی که پس از عمل جراحی رینوپلاستی، بیشترین طرفدار را در میان افراد پیدا کرده است، لیفت بینی با نخ است.

لیفت بینی با نخ به این صورت است که پس از انجام بی حسی موضعی، نخ‌های قابل جذب، زیر پوست بینی قرار گرفته و به سمت بالا کشیده می‌شوند. که این کار سبب بالا بردن بینی و در واقع لیفت بینی خواهد شد. این روش بر خلاف عمل جراحی، شکستن و برش استخوان نداشته و ساختار طبیعی بینی شما را حفظ می‌کند، و مهم‌ترین نکته در رابطه با این شیوه این است که نیازی به مراقبت‌های پس از عمل ندارد. پس از آن‌جایی که بدون درد، خونریزی و مراقبت‌های پس از عمل است، همواره افراد زیادی را در سراسر جهان به سمت انجام این کار سوق می‌دهد.

اما باید توجه داشت که اگرچه تکنیک لیفت بینی با نخ، روشی ساده و بدون عوارض به نظر می‌رسد. بهتر است بدانید که این روش در مقایسه با عمل جراحی بینی، کم عوارض‌تر و بدون مشکل است، اما خود از مشکلاتی برخوردار است. برخی از این مشکلات شامل سوزش و خارش شدید در ناحیه بینی است، به صورت موقت با آن مواجه می‌شوید. اما نتیجه لیفت با نخ کاملا موقتی است و تا نهایت 6 ماه ماندگار خواهد بود، ضمن این که محدودیت استفاده از این روش برای فرم های مختلف بینی وجود دارد.

 

 

حتما بخوانید: مهم ترین ویژگی های جراح بینی خوب را بشناسید (10 ویژگی مهم)


آشنایی با لیفت بینی با چسب

آشنایی با لیفت بینی با چسب

قبل از آشنایی با کاربرد چسب لیفت بینی، قیمت چسب بینی، طرز استفاده از چسب لیفت بینی، بهتر است بدانید که به طور کلی لیفت بینی چیست؟

به طور کلی هر عملی که موجب جلو کشیدن پوست نواحی قوز بینی و بالا کشیدن بینی شود را تحت عنوان لیفت بینی می‌شناسند، که تاثیر پر رنگی در زیبایی چهره ایفا می‌کند. که همانطور که گفته شد، به طرق مختلف می‌توان لیفت بینی را انجام داد.

حال که نسبت به عوارض و مشکلات عمل جراحی بینی و تکنیک لیفت بینی بینی با نخ تا حدودی آشنایی پیدا کردید، ما روش منحصر‌به‌فرد لیفت بینی با چسب را به شما معرفی کرده و شما را به استفاده از چسب لیفت بینی دعوت می کنیم. و در ادامه نیز به معرفی و کاربرد چسب لیفت بینی، قیمت چسب بینی و  طرز استفاده از چسب بینی خواهیم پرداخت، پس ادامه مطلب را دنبال کنید.

 

 

لیفت بینی با چسب چیست؟

لیفت بینی با چسب چیست؟

از جدید‌ ترین، ساده‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی که این روزها برای لیفت بینی رایج شده است، استفاده از چسب لیفت بینی است، که شما با این روش می‌توانید به صورت موقتی، بینی خود را به سمت بالا لیف کرده و فرم آن را به شکل دلخواه تغییر دهید. این چسب‌ها کاملا بدون رنگ بوده و از قیمت مناسبی برخوردارند. چسب لیفت بینی قیمت مناسبی داشته و کاملا قابل دسترس بودن این محصول، از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مزایای روش لیفت بینی با چسب است که در کنار سایر مزایا از جمله بدون عوارض بودن قرار می‌گیرد.

پس اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که  به دنبال فرم‌دهی بینی خود، با روشی غیر از عمل جراحی هستید، پیشنهاد ما به شما لیفت بینی با چسب است.

  

حتما بخوانید: هر آنچه باید از سیستم ایمنی بدن بدانید

 

نحوه زدن چسب لیفت بینی

نحوه زدن چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی بدون رنگ است، و می‌توان از لوازم آرایش بر روی آن استفاده کرد، و در معرض دید قرار نخواهد گرفت. قیمت چسب بینی بسیار مناسب است. برای هر بار استفاده، شما تنها به سه الی چهار سانتی‌متر از چسب را احتیاج دارید، بنابراین از هر بسته از این چسب‌ها، می‌توان برای چندین مرتبه لیفت بینی استفاده کرد، و کاملا مناسب و مقرون به صرفه‌اند.

چسب لیفت بینی در داروخانه و اکثر فروشگاه‌های لوازم آرایشی به فروش می‌رسد. همچنین چسب لیفت بینی در دیجی کالا نیز به فروش می‌رسد.

علاوه بر قیمت چسب بینی بی رنگ، ضد حساسیت و ضد آب بودن نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌آید. این محصول و این تکنیک برای افرادی که بینی گوشتی دارند، بسیار مناسب و کار‌آمد است. نحوه زدن چسب لیفت بینی بسیار ساده است و می‌توانید با مشاهده فیلم‌های آموزشی استفاده از این محصول، به راحتی بینی خود را لیفت نمایید. به این منظور، چند سانت از چسب را جدا کرده و وسط آن را دقیقا زیر نوک بینی قرار داده و با کمی فشار نوک بینی را به سمت بالا برده، سپس دو طرف چسب را روی بینی چسبانده و ماساژ می‌دهید.

 

حتما بخوانید: هر آنچه از جراحی زیبایی بینی باید بدانید (عوارض-مراقبت-مزایا)

مزایای لیفت بینی با چسب

مزایای لیفت بینی با چسب

. این محصول کاملا گیاهی است

. چسب لیفت بینی قیمت مناسبی دارد و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است

. چسب لیفت بینی در داروخانه موجود است، و به راحتی قابل تهیه است. همچنین چسب لیفت بی رنگ در دیجی کالا نیز موجود و قابل تهیه است

. این محصول کاملا بدون عوارض است

. فرم‌دهی بینی با این روش، به صورت دلخواه شما انجام می‌گیرد

. این تکنیک برای بینی‌های گوشتی نیز موثر عمل می‌کند

. همچنین به از بین بردن جوش‌های سرسیاه بینی نیز کمک می‌کند

. کاملا بی‌رنگ و طبیعی

. ضد حساسیت و ضد خارش و کاملا ضد آب

 

دکتر مجید نصیری | متخصص جراحی زیبایی بینی | جراحی زیبایی بینی | آندوسکوپی سینوس

به اشتراک بگذارید :
تماس سریع