0 0

  • تاریخ : ۱۳۹۵/۷/۲۲
  • بازدید : 764
امتیاز 0.00 از 0
پرسش

سلام.حدود 1 ماه قبل به علت گرفتگی گوش به پزشک مراجعه کردم.با استفاده از ساکشن جرمگیری انجام شد و با توصیه پزشک بعد از حمام یک قطره الکل در گوشم میریزم اما الان احساس میکنم با حرکت سر گوشم کیپ میشود. دلیل این مسأله چیست؟با تشکر

پاسخ
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز ، ممکنه که مقادیری از جرم گوش نزدیک پرده گوش شما تجمع پیدا کرده باشه که پزشک جهت اطمینان و حفظ پرده گوش نزدیک نشده که البته این کار رو می شه انجام داد می شه خیلی از نزدیک پرده گوش و تمام اجرام رو خارج کرد به شرطی که از میکروسکوپ کمک گرفته بشه ، اینکه شما می گید با ریختن قطره بعد از حمام احساس کیپی می کنید احتمال داره علتش این باشه چون جرم خاصیتش شبیه اسفنج هست وقتی مایع بهش برخورد می کنه مایع رو جذب می کنه و تورم ایجاد می شه و این متورم شدن باعث کیپی گوش می شه در هر صورت توصیه می کنم به یکی از همکارانی که امکان استفاده از میکروسکوپ رو دارن مراجعه بفرمایید تا اگر چیزی هست بتونن به راحتی براتون خارج بکنن.
با آرزوی بهبودی و سلامتی‌ برای همه دوستان،دکتر مجید نصیری.

امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

برچسب ها

گزارش

نظرات کاربران

نظر دهید